Nieuw accountmanager KWEEKERS Care

Een échte bijdrage leveren aan het verbeteren van zorgprocessen

Maak kennis met Wessel van Nes, de goedlachse accountmanager van KWEEKERS Care, die samenwoont met zijn vriendin in het gezellige Dordrecht.

Wessel rolde in september 2022 vrolijk uit zijn commercieel traineeship bij KWEEKERS, waar hij werd ondergedompeld in de wereld van AFAS en allerlei verfrissende salestrainingen volgde. Zijn avontuur begon op lead development, waar hij zich bezighield met acquisitie voor de U-Turn en het bijwonen en geven van demo’s. In dit proces vergaarde hij niet alleen kennis over de enorme toegevoegde waarde van koppelingen, maar ontwikkelde hij ook een enthousiasme voor het soepeler laten verlopen van processen binnen de zorg. De U-Turn is het koppelplatform waarmee we ook binnen KWEEKERS Care verschillende applicaties en systemen bij zorgorganisaties beter met elkaar laten communiceren, handmatige administratie automatiseren en processen versnellen door het uitbannen van dubbel invoerwerk.

Wat nu nog onmogelijk lijkt samen mogelijk maken

Wessel’s persoonlijke drijfveer? Een échte bijdrage leveren aan het verbeteren van zorgprocessen. Met de toenemende vergrijzing wordt de druk op de zorg alleen maar groter. De tijd van zorgprofessionals moet kwalitatiever besteed worden. Hij gelooft dat de benodigde handen vrij moeten komen voor de cliënt en niet voor administratieve rompslomp. En hoe fantastisch zou het zijn als hij hier zijn steentje aan kan bijdragen?

Wat drijft Wessel nog meer? Wat nu soms nog onmogelijk lijkt te zijn samen mogelijk maken. Echt iets kunnen betekenen voor zorgorganisaties door samen behoeftes te vertalen naar oplossingen, waarmee we de interoperabiliteit tussen AFAS en Ons® verbeteren. Wessel: “De ontwikkeling van de financiële mutatiekoppeling is bijvoorbeeld echt veelbelovend. We werken aan een uitbreiding, waarmee de facturatie van zorgproductie die buiten het zorgplan valt en niet goedgekeurd kan worden via Vecozo, en daardoor niet via Ons® aan de cliënt kan worden gefactureerd, toch via AFAS gefactureerd kan worden. Denk hierbij aan extra schoonmaak of de was doen.

Een andere ontwikkeling is het kunnen ophalen van grote facturen met heel veel regels. De API van Ons® biedt de mogelijkheid om facturen en factuurregels op te halen op basis van een vanaf datum. Een klant van ons verwerkte ook grote facturen waarop wel 5.000 tot 6.000 regels van één jaar op stonden. De API van Ons heeft nog niet voldoende capaciteit en mogelijkheden om bij dit soort grote facturen alles op te halen. Hierdoor kon de klant niet volledige facturen ophalen of alle corresponderende regels.  Middels vrije inrichting in AFAS hebben we 2 vrije tabellen aangemaakt; 1 facturentabel en 1 tabel met de factuurregels. Nu kunnen via de U-Turn de facturen dagelijks of meerdere keren per dag geüpdatet worden met kleine setjes data. Op deze manier bouwt de klant nu ook historie op in AFAS en kan er gecontroleerd worden of de factuur echt compleet is.”

Samen met het team werkt Wessel vol energie aan het behalen van de BHAG: 1 miljard kopjes koffie terugbrengen naar de zorg voor 2030. Welkom aan boord, Wessel!